fredag 8. oktober 2010

Jøss, det funket!

Mange ganger prøver man noe nytt, enten det er høs frisøren, på jobben, i en klesbutikk eller i hjemmet.

Jeg tok med meg en bokhylle hjem, som jeg på forhånd var skråsikker på at skulle males.
Det gjenstod bare litt overtalelse, da jeg dessverre ikke har noen videre evner på "gjør det selv"-fronten. (Min far er litt fortvilet for tiden, ettersom alle damene i familien hans nå skal drasse inn flere møbler som krever oppussing, både i hans hjem og i sitt eget).

Imidlertid vasket jeg hyllen, satte den på plass, fylte den med bøker og konkluderte så med at den skal få være sånn. Man skal aldri si aldri, så kanskje den får en annen farge senere,
men nå skal den få lov til å være seg selv en stund til.
Jeg ble til og med sånn skikkelig fornøyd.
Dere vet den følelsen man av og til får når noe ble bedre enn forventet!
Den er god å kjenne på! :)

Disse figurene er også "ny-gamle".
Jeg er litt usikker på hvorfor kombinasjonen to små elefanter og en schäefer ble valgt, men...




2 kommentarer:

  1. Ooo, I like it! Det ble skikkelig fint. Og jeg elsker fargesorteringen din! <3 :)))

    SvarSlett
  2. Tok bilder av de andre hyllene også, men av en eller annen merkelig grunn ble de veldig dårlige, så jeg for prøve på nytt...

    SvarSlett