tirsdag 12. oktober 2010

Jeg skal i bryllup!!!

Neste år...

Jeg gleder meg selvfølgelig likevel som en unge allerede, og denne gangen skal jeg ha ny kjole.
Jeg har vært forlover i to bryllup og gjest i ett, og alle gangene har min syrinlilla kjole blitt brukt. 
Det er en veldig pen kjole, men nå har folk liksom sett den.
Nå skal jeg være flink og sette av tid og penger til en ny kjole.

Etter en sniktitt på nettet nå i kveld har jeg sett masse fint,
men ettersom sort og hvitt (og rødt) er nei-farger i bryllup må jeg være noe mer kreativ.
Jeg tror jeg har mest lyst på noe gudinne-aktig,
slik at det matcher personligheten min på best mulig måte (!),
og heldigvis har jeg litt tid på meg så jeg finner den perfekte kjolen!


(Stella McCartney hos Net A Porter)


(Antik Batik hos Net A Porter)





5 kommentarer:

  1. Jeg skal også i bryllup, to faktisk..
    Foreslår at vi skal på kjoleshopping sammen med lunsj og vin... ? ;)

    SvarSlett
  2. Jaaaaa! :)

    Vi har faktisk shoppet altfor lite sammen til å være så shoppegale begge to

    SvarSlett
  3. Vi har jo semishoppet på nett da;)
    men da er det en Deal!!! :o)
    Gleder meg allerede.

    SvarSlett
  4. Den rosa kjolen fra Coast(?) var jo kjempeflott! :)

    SvarSlett
  5. To av kjolene fra Coast skulle jeg gjerne hatt :-)

    SvarSlett