søndag 7. november 2010

Carrie-kjoler




Den øverste fra Halston Heritage kan man faktisk få kjøpt hos Neiman Marcus - men den er vel kanskje akkurat litt for kort for bryllup. Dette med lengden er jo problemet med den nederste også, men jeg lurer litt på om jeg skal høre med noen sy-nemme damer jeg kjenner om de kunne sydd noe for meg.
Da kan man jo bestemme lengden helt selv også.

Jeg liker det enkelt, og mye av det man finner i selskapsklærbransjen er ofte litt tacky, har litt mye paljetter og ser i det hele tatt litt for mye ut som et antrekk i "Skal Vi Danse"... Man kan heller dra på litt vesker, sko og smykker - det er jo myyye morsommere! :)

7 kommentarer:

  1. Helt enig!
    Lurt å høre med sydamer da, det kan jo ofte bli både flottere og billigere:)

    SvarSlett
  2. Torunns drømmekjoler lager alt du ønsker, etter dine mål. www.drommekjoler.no

    En veldig hyggelig dame som driver firmaet, send henne en mail og hør hva som er mulig. Det koster sikkert noen tusen, men det gjør jo uansett en selskapskjole. Jeg fikk jo brudekjole etter mine mål til 4500 kr. og brudekjoler er dyrere enn vanlig selskapskjoler.

    SvarSlett
  3. Tonje: Ja, og så er det ingen som har lik! :)

    Hege: Ja, men det er langt mellom godbitene der... Jeg synes du var i en klasse for seg blant mye annet der, og det sier jeg ikke bare fordi jeg er glad i deg og du er en av mine beste venninner ;)

    SvarSlett
  4. Men du trenger jo ikke å velge en av de modellene hun har, hun skaffer akkurat det du vil, etter dine bilder/tegninger! Ikke vær så vanskelig nå da Anja, det skader ikke å sende en mail og spørre :)

    SvarSlett
  5. Aha!!! Hehe, prøvde ikke å være vanskelig, men trodde jeg måtte gå for noe av det eurotrash-greiene hun viste frem, for noen av de kjolene er virkelig jævlige!

    SvarSlett
  6. Helt enig i betraktningene dine! Tror aldri jeg kunne funnet meg en kjole i en sånn butikk.
    Carrie-kjolene er superfine, men enig med deg i at de er litt korte mtp bryllup. Men med det enkle snittet der skal du ikke se bort ifra at tante A kan hjelpe deg :)

    SvarSlett
  7. Å? Klarer hun sånt? Trodde hun var mer på strikkeren jeg? Hadde vært veldig gøy å ha en kjole en tante har mekket til meg :)

    SvarSlett